F. A. Q. - najczęściej zadawane pytania


1. CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, rejestracja w naszym sklepie jest przywilejem, a nie obowiązkiem.

2. CZY REJESTRACJA W WASZYM SKLEPIE DAJE JAKIEŚ BENEFITY

Tak, rejestracja daje szereg benefitów, między innymi zniżkę na pierwszy zakup, indywidualne nagrody dla najaktywniejszych klientów czy dla tych, którzy najlepiej promują nasz sklep, a także automatyczny udział w promocjach i rozdaniach, i wiele innych.

3. W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Płatności można dokonać przelewem internetowym lub bankowym oraz przelewem pocztowym.

4. JAK DŁUGO CZEKACIE NA WPŁATĘ?

Na wpłatą za zamówienie czekamy 14 dni.

5. CZY WYSYŁACIE PACZKI ZAGRANICĘ?

Tak, realizujemy zamówienie na terenie całego Świata.

6. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności. Przewidywany czas dostawy to 3-9 dni roboczych w przypadku wybrania opcji wysyłki ekspresowej oraz 14-28 dni roboczych w przypadku wybrania bezpłatnej opcji ekonomicznej. W przypadku zdarzeń losowych, okresu przedświątecznego lub katastrof naturalnych okres ten może ulec wydłużeniu,

7. NIE UDAŁO MI SIĘ ODEBRAĆ PRZESYŁKI, KTÓRA JEST W DRODZE DO WAS. CO ROBIĆ?

Prosimy się nie martwić, jeśli paczka wróci do nas skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia warunków ponownej dostawy.

8. CO ROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA ZAGINĘŁA?

Jeśli przesyłka została wysłana z opcją rejestracji, możemy zwrócić się do poczty z wnioskiem o wszczęcie procesu reklamacji. Dlatego serdecznie zachęcamy do zaznaczenia tej opcji w momencie potwierdzenia swojego zamówienia.

9. JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Prosimy o napisanie do nas poprzez formularz kontaktowy w celu uzgodnienia warunków reklamacji.

10. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

W związku z umocowaniem prawnym w Tajlandii nie wystawiamy faktur VAT, natomiast na życzenie klienta możemy wystawić rachunek imienny dla osoby prywatnej lub firmy.      

11. JAK MIERZONE SĄ UBRANIA W WASZYM SKLEPIE?

Wymiary są mierzone na ubraniach leżących na płaskiej powierzchni. Liczby w przedziałach oznaczają, że ta część posiada regulację lub została wykonana z elastycznego materiału i rozciąga się w podanym zakresie.

12. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych!