Jak zdobywać punkty i zarabiać

Przykład 1:

Krysia jest skromną licealistką, która nie może sobie pozwolić na częste zakupy. Jednak ma dostęp do internetu i chęci do systematycznej pracy.

W jaki sposób Krysia może zdobywać środki na swoje sukienki?

- Rejestracja przez facebooka: 200 punktów,

- Zapis na newsletter: 100 punktów,

- Dodawanie 10 komentarzy codziennie przez 10 dni: 2 000 punktów,

- Napisanie dla nas dwóch historii związanych z zamówieniem: 1 000 punktów,

- Polecenie zakupu sukienki w poście na facebooku (2 zakupy, 5%): 659 punktów.

Razem 3 959 punktów, które można zamienić na bon o wartości 39,59 złotych i za niewielką dopłatą zamówić pierwszą sukienkę. Po otrzymaniu punktów z programu lojalnościowego oraz po podzieleniu się zdjęciami z naszymi klientami, zamawianie kolejnych sukienek ogranicza już tylko systematyczność działania Krysi.

Przykład 2:

Julia jest blogerką, która prowadzi bloga od kilku lat. Jej blog został odwiedzony ponad milion razy, ponieważ potrafi robić ładne zdjęcia oraz napisać ciekawy tekst na temat jej życia, mody. Odwiedzający jej stronę lubią wymienić uwagi na jej blogu i liczą się z jej opinią. Jest wśród niej wiele innych, mniej i bardziej popularnych blogerek.

Julia otrzymała u nas dwie sukienki do zrobienia stylizacji. Jak zdobywa punkty?

- Rejestracja: 200 punktów,

- Zapis na newsletter: 100 punktów,

- Umieszczenie banera z linkiem partnerskim (2 zakupy w miesiącu, 5%): 659 punktów,

- 5 poleconych blogerek wstawia swój link partnerski (10 zakupów, 2%): 1 318 punktów

- Poinformowanie nas o dwóch wpisach na blogu: 1000 punktów,

- Cztery osoby postanowiły kupić sukienkę przez link partnerski (5%): 659 punktów,

- Podzielenie się dwoma setami zdjęć (razem 10 sztuk): 2000 punktów,

- Bonus za profesjonalne sety zdjęć: 2000 punktów

- Napisanie dla nas dwóch historii związanych z zamówieniem: 1000 punktów,

- Napisanie komentarzy o zamówionych sukienkach: 40 punktów.

Razem 8 976 punktów, które można zamienić na bon o wartości 89,76 złotych i zamówić kolejne sukienki. Tym sposobem Julia może sobie pozwolić na comiesięczne bezpłatne zakupy w naszym sklepie, a co za tym idzie stopniowe zwiększenie ilości poleconych klientów oraz zdobywanych punktów.

Przykład 3:

Wiolka jest przedsiębiorczą dziewczyną, która prowadzi niedużą sprzedaż na swoim facebookowym fanpage’u. Dziewczyna zna również wiele koleżanek z branży, które prowadzą sprzedaż tak jak ona, a także marketera, który lubi działać w programach partnerskich.

- Rejestracja: 200 punktów,

- Linki partnerskie we wpisach na fanpage (20 zakupów w miesiącu, 5%): 6 590 punktów,

- Linki partnerskie kilkunastu koleżanek (100 zakupów w miesiącu, 2%): 13 180 punktów,

- Działania znajomego marketera (400 zakupów w miesiącu, 2%): 52 720 punktów.

Razem 72 690 punktów, które można zamienić na 726,90 zł w postaci bonów lub wypłacić w gotówce.

Przykład 4:

Roman jest wszechstronnym specem od programów partnerskich. Potrafi być skuteczny z reklamami AdWords, wie jak świetnie wykorzystać listy mailingowe czy robić kampanie promocyjne w internecie, jak i dobrze wykorzystać marketing szeptany.

- Rejestracja: 200 punktów,

- Działania marketingowe (1000 zakupów w miesiącu, 5%): 329 500 punktów.

Razem 329 700 punktów, które może zamienić na 3 297 zł w postaci bonów lub wypłacić w gotówce.

Przykład 5:

Paula i Adrian prowadzą firmę, które zajmuje się sprzedażą ubrań we własnym sklepie internetowym. Oprócz tego aktywnie sprzedają na Allegro i Aukro. Posiadają własne kanały sprzedaży, tworzą własne strategie cenowe. Potrzebują jedynie sprawdzonej logistyki w systemie dropshippingu. A to jest specjalność Dresstination.

W tym przypadku warunki negocjowane są indywidualnie, a nasi dotychczasowi partnerzy zarabiają od kilkuset do nawet kilkanastu tysięcy złotych miesięcznie.